زبان خود را انتخاب کنید

آخرین مهلت ارسال مقاله: 30 مهر ۱۴۰۳

اخبار

گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کیا پرس» از برگزاری کنگره ناباروری و هوش مصنوعی

گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کیا پرس» از برگزاری کنگره ناباروری و هوش مصنوعی

در ادامه مسیر پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی، پژوهشگاه ابن سینا میزبان کنگره بین‌المللی “هوش مصنوعی، چالش‌ها و چشم‌اندازها در درمان ناباروری” خواهد بود.

به گزارش کیاپرس از روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، این کنگره علمی از ۲۱ تا ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۳، در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود و با حضور متخصصان و پژوهشگران برتر داخلی و بین‌المللی، فضایی برای تبادل ایده‌ها و ارائه راه‌حل‌های نوین در درمان ناباروری فراهم خواهد شد.

مخاطبان این رویداد شامل جنین‌شناسان، اورولوژیست‌ها، متخصصان زنان، پزشکان حوزه درمان ناباروری، متخصصان هوش مصنوعی و پژوهشگران علوم پایه و آزمایشگاهی خواهند بود.

 

هدف این کنگره، فراهم آوردن بستری برای گفت‌وگو و همکاری میان فعالان این حوزه و جستجوی راه‌حل‌های نوین برای چالش‌های درمان ناباروری است.

ثبت‌نام این رویداد به‌زودی از طریق سامانه آموزش مداوم اطلاع‌رسانی می‌شود و شرکت‌کنندگان از ۱۵ امتیاز بازآموزی بهره‌مند خواهند شد.

 

با شرکت در این کنگره، شما از جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه درمان ناباروری و هوش مصنوعی بهره‌مند می‌شوید و به جمع متخصصانی خواهید پیوست که در تلاش برای ترسیم آینده‌ای روشن در این حوزه هستند.

این فرصت مناسبی است برای آگاهی از تازه‌ترین پیشرفت‌ها و راهکارهای علمی. هوش مصنوعی در حال تغییر مسیر درمان ناباروری است. با ما همراه باشید.

 

لینک خبر: kiapress.ir/?p=181153

مقالات مرتبط

logo

تهران، اوین، ميدان شهيد شهرياری، داخل دانشگاه شهید بهشتی، مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی

تلفن: 02122432020 داخلی‌های 455، 456 و 457
ایمیل: ai@avicenna.ac.ir
نمابر: 02122432021 | موبایل: 09032426859

نقشه محل برگزاری